مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

حالا به فکر افتادید که سایت های بزرگ اسم خودشون رو چطوری انتخاب کردند . در این مقاله درباره اسم بیشتر شرکت ها بحث شده است .

Yahoo

این کلمه برای اولین بار در کتاب سفرهای گالیور مورد استفاده قرار گرفته و به معنی شخصی است که دارای ظاهر و رفتاری زننده است . مؤسسین سایت آ«جری یانگآ» و آ«دیوید فیلوآ» نام سایتشان را Yahoo گذاشتند چون فکر می کردند خودشان هم این طوری هستند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط ارمین

سامانتا اسمیت

این دختر آمریکایی در سن 10 سالگی در سال 1982 و در زمانی که جنگ سرد به اوج خود رسیده بود نامه ای را به یوری آندروپوف رهبر اتحاد شوروی نوشت و از او در مورد دلیل خصومت بین آمریکا و شوروی پرسید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

در سرتاسر دنیا مسابقه های ورزشی بسیار زیادی در حال برگزاری است اما در بین آن ها چند مسابقه وجود دارد که واقعا غیر معمول و عجیب است.
این مسابقات عجیب در نقاط مختلف جهان در حال برگزاری است و تعداد بسیار زیادی از مردم این منطقه ها نیز در آن شرکت می کنند. در ادامه به این مسابقات  می پردازیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

به گزارش بولتن نیوز، مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن ۲۰۰ نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

هرچند متاسفانه در بسیاری از پارامترهای مثبت در رده آخرین کشورهای دنیا و در بسیاری از گزینه های منفی در رده اولین های دنیا هستیم؛ اما در برخی زمینه های قابل توجه هم رتبه مناسبی در دنیا داریم که دونستنش برای حفظ روحیه مان خوبه .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

نشریه اقتصادی «فوربس» در تازه‌ترین گزارش خود، فهرست 100 شرکت پرفروش جهان را معرفی کرده که بر این اساس، آمریکا با 30 شرکت پرفروش یعنی یک سوم شرکت‌های پرفروش دنیا، در صدر کشورهای پیشرفته اقتصادی قرار دارد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر حیوانات، بی آن که به طور مستقیم نیش بزنند یا گاز بگیرند، می توانند از خود دفاع کنند. از سوسکی که به سمت دشمن خود اسیدِ داغ شلیک می کند تا نوعی ماهی با مهارت های تیراندازی بالا که باعث می شود تفنگ در نظرمان در حد ابزاری عادی تنزل کند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

آیا میدانید : بهترین نوشیدنی که در قرآن ذکر شده ( شیر ) می باشد

آیا میدانید : بهترین خوردنی که در قرآن ذکر شده ( عسل ) می باشد

آیا میدانید : بزرگترین عدد در سوره صافات آیه ۱۴۷ آمده که صد هزار می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

امروز به سراغ ۶ تا از لوگوهای متفاوت المپیک می رویم تا آنها را از ابعاد گوناگون آنالیز کنیم و از آن ها برای کار خودمان استفاده کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین
۷ – در داخل آسانسور و راه پله و… با آدمها صحبت کنیم.
۸ –  هر از گاهی نفس عمیق بکشیم.
۹ –  لذت عطسه کردن را حس کنیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد